16.12.09

admiratie.dragoste.respect.dependenta.amurg :x

As putea incepe prin a enumera frumusetile de netagaduit ale Twilight-ului..si totusi prefer a debuta cu impresia mea despre renumita serie "Amurg "..Pot spune cu mandrie ca am citit cartile..fapt pentru care sunt datoare cu multumiri prietenei care mi le-a imprumutat ,dar si celui care mi le-a recomandat ;)..prefer a le pastra anonimatul.Afirm cu tarie ca gradul de sensibilitate care l-am simtit vibrand in randurile inventivei autoare ..este incomparabil si imposibil de aproximat in jurul unei sume fixe ..O admir .E o eroina si sper din toata inima ca seria "Amurg" sa nu se fi incheiat aici .Ultima carte,pana acum, "Zori de zi " este cartea ale carei versuri mi`au patruns in fiecare coltisor al inimii,carte ,pe ale carei aripi am zburat..imaginatia mea tanjind spre o suprafata nemarginita,spre imensul albastru al cerului...Pana acum este cartea a carei valoare am descoperit-o,prin intrebari,raspunsuri si frenezie.Erau zile in care citeam incontinuu,de aceea ma "laud"..cum spune prietena mea,ca le-am citit in doua saptamani toate cele 4 carti.Nadajduiesc in ideea ca autoarea nu-si va lasa milioanele de fani inraiti doar cu speranta,si ne va incanta in continuare cu uimitoarea poveste de dragoste dintre misteriosul vampir "Edward Cullen" si romantica "Bella Swan".Am plans,am ras ..am trait cartile !