16.12.09

prima ninsoare.prima picatura de speranta.


Prima picatura de speranta cazuta in inimile copiilor in anotimpul rece este reprezentata de prima ninsoare.In sfarsit a venit iarna.Inima-mi canta in salturi deoarece ninsoarea depaseste 30 de cm [cred] ...mie,si nu numai mie..tuturor copiilor din oras.Ieri,profitand de vremea perfecta,peisajul care reuseste sa epateze pe orice m-a consvins sa ies la o scurta plimbare prin orasul amortit de frigul iernii .Copacii isi schimbasera total garderoba in comparatie cu ultima amintire ce-mi venea in minte.Casele pareau niste prajituri acoperite cu frisca.Astea sunt partile bune..deoarece stiu ca pentru soferi esti un cosmar,traficul din tara,dar si din afara,fiind groaznic.Si sa nu mai spun ca pe trotoarele noastre era zapada exact ca in gradina casei mele si ca a trebui sa merg pe strada...Deja m-am obisnuit ..Copii deja au plecat cu saniutele,foarte incantati,fericirea citindu-li-se in ochi.De ce am nega ?Iarna e un anotimp magnific,cu partile bune sau rele pe care le are,in care linistea pluteste in aer.