18.12.09

despre tine .


Tu,anonimat al meu ..iti dedic un articol..da..articol despre tine.De ce ?fiindca tu esti acela la care imi zboara mintea in ultimul timp..deseori :-< ..De ce anonimat ?pentru ca esti ca vremea..si pentru ca niciodata nu am stiut ce esti cu adevarat ..sau poate am stiut..dar nu am vrut sa cred ..sau poate tu ..nu ai spus niciodata lucrurilor pe nume ..Ma intreb,daca acum te gandesti ca e vorba despre tine ?Poate da ,poate nu .poate te inseli,sau poate ai dreptate.Poate.Am atat de multa incredere in tine..si totusi.te vad atat de schimbat de la o ora la alta .Curiozitatea ma doboara,te-ai gandit vreodata la asta ?Cred ca nu... dar totusi : ai de gand sa spui vreodata lucrurilor pe nume ..
Si spun lucruri in ideea ca vei intelege,stiu ca sti la ce ma refer.Stii ca sti !
Stii ca nu ma refer la o problema la matematica la care nu mi-ai spus raspunsul, sau la o subiectiva la romana..Si daca stau sa analizez situatia,am putea-o considera o ecuatie.O ecuatie in care tu,dragul meu anonimat,esti necunoscuta,renumitul "x"..
Poate .
anonimat=anonim,doar ca suna mai bine