17.12.09

falsitate.minciuni.


Am putea spune ca sunt sinonime..dar pentru mine..fiecare`si are sensul ei .Despre falsitate..ce as putea spune ?..este un mod de a umili sau a lua peste picior pe cineva..daca am sta in loc si ne-am uita in jur ..am observa ca in orice colt al mintii noastre,cineva e fals ..cu doua fete ?s-ar putea spune.Consider ca persoanele false sunt acele persoane care azi iti zambesc si iti fac complimente..si maine iti spun lucruri urate,sau te iau peste picior...deci azi am incredere si sunt entuziasmata..si maine extrem de dezamagita ..De ce ?Pentru ca complimentele,zambetele si cuvintele frumoase au presarat un praf de iluzii peste sensibila`mi inima :-<..dar ar fi trebuit sa ma obisnuiesc.. Minciuna ?antonimul adevarului ..si totusi ..minciuna este o parte din fiecare..mintim de nevoie,sau din placerea de a-i vedea pe cei din jurul nostru suferind..si totusi ..minciuna mereu iese la iveala ..desi in general minciuna lasa in spatele ei rani ale carei cicatrici raman..acolo undeva intr`un coltisor al mintii noastre .