16.12.09

inceput de drum .

Eu..atat de ciudat..si totusi EU ..un element insignifiant al spatiului terestru..numele?mi-e comun,si totusi special: Dennisa .Ciudat este ca nu a fost o greseala de tipar ..Am 14 ani si cateva luni [foarte mandra de asta sunt ]..sunt dintr`un orasel situat la poalele muntilor ..sunt foarte zapacita de fel si de obicei deconcentrata ..Traiesc in ideea ca doar o viata am ..dar nu sunt sigura de asta ..magia creata de Stephenie Meyer invaluindu-mi gandurile sau sentimentele ..traind cu speranta ca exista viata dupa moarte .Sufletul meu e destul poetic,sau cel putin asta cred ..si vad fiecare zi dintr`o alta perspectiva decat oamenii din jur .Sunt sincera si imi iubesc prietenii ..vad in ei o cale lunga pe care trebuie sa o parcurg pentru a ajunge la lumina,lumina de cristal care emana castigul.Zodia ar trebui sa`mi reflecte echilibrul..si uneori vad ca asa e ..stiu sa pun in valoare calitatile celor din jur dar schimbarile lor de atitudine ma dau peste cap.Sunt sigura ca fiecare lucru isi are rostul..deci nu am motiv de a insista inutil la un subiect destul de inabordabil .Imi place sa discut cu oameni de la care stiu ca am ce invata ..sunt egoista de felul meu ..dar cel mai puternic detest a fi copiata ..Unii cred ca sunt fite..altii imi dau dreptate ..si cu toate astea..Asta sunt EU !