19.12.09

soare cu dinti .


Azi e soare ..soare pe strada mea,soare in tara.Soare?Soare in ideea ca raze de lumina se imprastie peste meleagurile tarii noastre ....Desi e frig afara,e soare.Oare se va topi zapada ?nu cred .nu sper.Aseara am observat ca este frumos si peisajul nocturn de iarna .foarte ciudat .Cum?Pai pe la 00:30 ..s-a gandit varul meu ca ar trebui sa`mi inghete putin nasucu`..so ..am iesit cu verisorii mei sa ne batem cu zapada ..Am ramas uimita.Era un peisaj de nedescris.Era absolut mirific.Sutele de luminite se roteau prin renumitii brazi de Craciun,prin geamuri,sau eventual prin curte.Fulgii de catifea vanzoleau prin aer.Totul era de poveste.Am rascolit toata zapada..si eventual am trezit si toti vecinii .(am uitat sa specific ca eram la vara mea,la tara ).Desi azi e soare..sper sa ninga.Sa ninga..pentru ca de Craciun,Colindet sau Revelion ..sa fim inconjurati de linistea emanata de fulgii de nea care cad incet-incet pe pamant .